۰۵۱۳۸۹۴۶۱۱۰
مشهد، چهارراه صیاد شیرازی، بین پیروزی ۶۳ و ۶۵ پلاک ۱۸۷
آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته
کنترل و اتوماسیون

آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته

پیش ثبت نام دوره حضوری 10 % تخفیف

یکی از مکمل های مهارتی مرتبط با برق صنعتی ورود به دنیای اتوماسیون صنعتی است. بعد از دوره آموزشی برق صنعتی و دوره اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی کارآموز در دوره پیشرفته با مفاهیم عمیق تری در صنعت اتوماسیون آشنا می شود و شیرینی این شغل را در بازار کار بهتر درک می کند. با توجه به اهمیت اتوماسیون صنعتی در کارخانجات و تاسیسات حرارتی و برودتی و خطوط تولید و بسته بندی ضروری است که کارآموز در این امر تسلط خوبی داشته باشد. برای شروع کار در زمینه اتوماسیون در کشور ایران می توان از PLC  های خانواده دلتا نام برد که به دلیل توانمندی خوب و قیمت مناسب مورد توجه صنعت ایران می باشد. در دوره اتوماسیون دلتا  پیشرفته، کارآموز سیستم های آنالوگ در اتوماسیون و  تجهیزات سخت افزاری مربوطه نیز آشنا می شود و در محیط نرم افزاری به دستورات مهم و کاربردی در برنامه نویسی مسلط می شود و می تواند پروژه های مختلفی از کمیت های دیجیتال و آنالوگ و ترکیب آنها با هم  را طراحی و اجرا نماید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز بازار و همچنین رقابت کاری ، لازم است کارآموز به شکل حرفه ای تری وارد  بازار شود یکی از خصوصیات این  دوره این است که کارآموز می تواند با گذراندن دوره های پیشرفته و مانیتورینگ بسیاری از پروژه های مهم و کاربردی را در قالب خود اشتغالی انجام دهد. بنابراین داشتن این مهارت می تواند از نظر شغلی بسیار ارزشمند باشد. تمام علاقمندان به حوزه برق و دانشجویان و مهندسین برق در هر گرایشی می توانند در این حرفه وارد شوند.

پیش نیاز ورود به این دوره گذراندن دوره آموزشی برق صنعتی و اتوماسیون با PLC-DELTA  مقدماتی است کافیست الفبای ورود به این حرفه را به خوبی درک نمائید  آموزشگاه ادیسون با بیش از  دو دهه تجربه و با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان اولین آموزشگاه برق صنعتی در شرق کشور به ساده ترین شکل ممکن توانسته است کارآموزان بسیار زیادی را وارد بازار کار نماید.

گذراندن مکمل های مهارتی زمان زیادی نمی برد اما  شما را حرفه ای خواهد کرد  بنابراین با اعتماد به نفس خوبی می توانید در کسب و کارتان وارد شوید.

بعد از پایان این دوره ، آموزش مانیتورینگ با HMI DELTA و اتوماسیون صنعتی با PLC S7-1200 از خانواده زیمنس پیشنهاد می شود.

یکی از مزیت های این دوره آموزشی این است که دارای گواهینامه فنی و حرفه ای است و این گواهینامه قابل ترجمه است و برای عزیزانی که قصد مهاجرت دارند به عنوان رزومه مهارتی محسوب می شود.

پادکست آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته

شهریه دوره

تماس بگیرید

مدت آموزش

1 ماه

مدرسان آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته

آقای مهندس شاهین سعید نامقی کارشناس امور اداری و مدیر و مربی برق و دپارتمان اتوماسیون صنعتی

سرفصل های آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته

آموزش دستورات محاسباتی Double Integer - Integer - Real
آموزش plc های ترانزیستوری و رله ای و کاربردهای آنها در صنعت

آموزش دستورات شیفت و چرخش

بررسی توابع آنالوگ و نحوه آدرس دهی
برنامه نویسی و مانیتور کردن آن ها

نحوه کار با دستورات وقفه

نحوه کار با انکودر و آشنایی با قسمت High Speed Counter

آشنایی با دستورات PID کنترلر

بررسی کارت دمایی DVP 04TC و ارتباط آن با PLC دلتا

بررسی انواع سنسورهای (فرستنده گیرنده، القایی، خازنی و...)
میکروسویچ و لیمیت سوییچها به همراه بیان مثال کاربردی
بررسی انواع شبکه ( Modbus-TCP/IP - Ethernet)

آموزش نحوه شبکه کردن PLC با کارت دما و آنالوگ

آموزش نحوه کار با درایو تیپ M دلتا و بررسی پارامترهای مختلف آن

نحوه آشنایی با کاتالوگ خوانی

بررسی کارت DTC1000

دستاوردهای آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته

مشاغل مرتبط با این حرفه برق صنعتی، تابلو سازی برق، صنایع ماشین سازی، تاسیسات حرارتی برودتی و ... می باشد.

یکی از مباحث آموزشی این دوره، آشنایی با انواع سنسورها و رله های مختلف در اتوماسیون صنعتی است که شناخت این ابزار و مشخصات فنی آنها نقش مهمی در این امر دارد.

برنامه نویسی در محیط نرم افزار WPL SOFT که یکی از نرم افزار های شرکت دلتا است بسیار جذاب و ارزشمند است که کارآموزان در این دوره ضمن اجرای پروژه های کاربردی با دستورات مختلفی آشنا می شوند.

در این دوره کارآموز می تواند از طریق نرم افزار ، برنامه نویسی پروژه های مختلف را انجام دهد و برای تست عملکرد پروژه از طریق نرم افزار امکان تست و عیب یابی برنامه به راحتی انجام می شود.

داشتن مهارت اتوماسیون یکی از جذاب ترین مشاغل صنعتی می باشد که با سرمایه ای اندک و البته تجربه خوب می توان کسب و کار دلخواه خود را راه اندازی کرد . اما ضروری است که فرد دوره های برق صنعتی را هم گذرانده باشد تا به تمام امور مانند مونتاژ و نصب و راه اندازی سیستم مسلط باشد.

حدود 60 درصد کارآموزان رشته برق آموزشگاه ادیسون برنامه مهاجرتی دارند و کارآموزان بسیار زیادی هم توانسته اند با گذراندن این دوره در کنار مهارت های اصلی در کشورهای آلمان ، کانادا، استرالیا، ایتالیا و ... مشغول به کار شوند. آموزشگاه برای این عزیزان برنامه ویژه ای دارد تا هرچه سریعتر بتوانند در این امر اقدام نمایند.

سوالات متداول آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته

بله، بعد از پایان دوره، کارآموزان با شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه ای کشور و با کسب نمره قبولی در آزمون، گواهینامه فنی حرفه ای برای آنها صادر می شود.

هر یک از مهارت های آموزشگاه ادیسون، همزمان به صورت تئوری و عملی برگزار می شود. فراگیران در بخش تئوری با مفاهیم پایه و اولیه دوره آشنا می شوند و در بخش عملی، آن مفاهیم را به کار می گیرند.

بله، امکان پرداخت اقساطی برای هر دوره آموزشی وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پرداخت، با آموزشگاه در تماس باشید.

مدارک ارائه شده از موسسه ادیسون، تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است که بین المللی بوده و قابل ترجمه برای سایر کشورها است.

نظرات کارآموزان آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته