۰۵۱۳۸۹۴۶۱۱۰
مشهد، چهارراه صیاد شیرازی، بین پیروزی ۶۳ و ۶۵ پلاک ۱۸۷
آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی
کنترل و اتوماسیون

آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی

پیش ثبت نام دوره حضوری 10 % تخفیف

یکی از مکمل های مهارتی مرتبط با برق صنعتی ورود به دنیای اتوماسیون صنعتی است. در دوره آموزشی برق صنعتی کارآموز به اصول طراحی مدارات فرمان و قدرت و راه اندازی الکتروموتورها به شکل های مختلف دستی و اتوماتیک کاملا مسلط می شود . همچنین در دوره برق صنعتی آموزشگاه ادیسون، کارآموز  با PLC- LOGO از خانواده زیمنس آشنا شده و طعم و مفهوم اتوماسیون صنعتی درک می کند.  با توجه به اهمیت اتوماسیون صنعتی در کارخانجات و تاسیسات حرارتی و برودتی و خطوط تولید و بسته بندی ضروری است که کارآموز در این امر تسلط خوبی داشته باشد. برای شروع کار در زمینه اتوماسیون در کشور ایران می توان از PLC های خانواده دلتا نام برد که به دلیل توانمندی خوب و قیمت مناسب مورد توجه صنعت ایران می باشد. در دوره اتوماسیون دلتا مقدماتی، کارآموز با مفاهیم اولیه اتوماسیون و و  تجهیزات سخت افزاری آشنا می شود و در محیط نرم افزاری به دستورات مهم و کاربردی در برنامه نویسی مسلط می شود و می تواند پروژه های مختلفی از کمیت های دیجیتال را طراحی و اجرا نماید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز بازار و همچنین رقابت کاری ، لازم است کارآموز به شکل حرفه ای تری وارد  بازار شود یکی از خصوصیات این  دوره این است که کارآموز می تواند با گذراندن دوره های پیشرفته و مانیتورینگ بسیاری از پروژه های مهم و کاربردی را در قالب خود اشتغالی انجام دهد. بنابراین داشتن این مهارت می تواند از نظر شغلی بسیار ارزشمند باشد. تمام علاقمندان به حوزه برق و دانشجویان و مهندسین برق در هر گرایشی می توانند در این حرفه وارد شوند.

پیش نیاز ورود به این دوره گذراندن دوره آموزشی برق صنعتی است کافیست الفبای ورود به این حرفه را به خوبی درک نمائید  آموزشگاه ادیسون با بیش از  دو دهه تجربه و با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان اولین آموزشگاه برق صنعتی در شرق کشور به ساده ترین شکل ممکن توانسته است کارآموزان بسیار زیادی را وارد بازار کار نماید.

گذراندن مکمل های مهارتی زمان زیادی نمی برد اما  شما را حرفه ای خواهد کرد  بنابراین با اعتماد به نفس خوبی می توانید در کسب و کارتان وارد شوید.

بعد از پایان این دوره ، آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA پیشرفته و بعد از آن مانیتورینگ دلتا پیشنهاد می شود.

یکی از مزیت های این دوره آموزشی این است که دارای گواهینامه فنی و حرفه ای است و این گواهینامه قابل ترجمه است و برای عزیزانی که قصد مهاجرت دارند به عنوان رزومه مهارتی محسوب می شود.

پادکست آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی

شهریه دوره

تماس بگیرید

مدت آموزش

1 ماه

مدرسان آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی

آقای مهندس شاهین سعید نامقی کارشناس امور اداری و مدیر و مربی برق و دپارتمان اتوماسیون صنعتی

سرفصل های آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی

توضیحات کلی نرم افزار و نصب آن همچنین بیان اهمیت اتوماسیون و نقش plc در صنعت برق
بیان ورودی ها و خروجی ها و مشخصات plc ها
پیکربندی و تنطیمات سخت افزاری
آموزش کارت های ورودی و خروجی دیجیتال و تنطیمات نرم افزاری
آموزش کارت های آنالوگ ورودی و خروجی

بیان دستورات پایه :
LD - LDI - LDP - LDF - OR - AND - NOT - OUT - SET - RST
سمبل ها و نماد ها
فلگ ها و رجیسترها
نحوه دانلود و آپلود کردن برنامه
نحوه کار با Simulator

بررسی تایمر های پرکاربرد در صنعت
TRD
TWR
TMR
ATMR

بررسی دستورات مقایسه
ZCP
CMP

بررسی کانترهای پرکاربرد در صنعت و دستورات جاگذاری

تنظیم ساعت داخلی (RTC) PLC
پسورد گذاری
DEC
INC
CALL

آموزش نحوه استفاده از دستور
FORCE
Monitoring Data Format

بررسی دستورات پایه ریاضی (ADD-SUB-DIV-MUL) در مبناهای 16 بیتی و 32 بیتی

آموزش قسمت های :
Plc Format Memory
Communication Setting

نحوه نصب
مونتاژ و سیم بندی بر روی تابلو برق
آموزش نحوه برقراری ارتباط با plc واقعی و بستن ورودی و خروجی ها به صورت عملی

شبیه سازی پروژه های زیر در نرم افزار
مدار ستاره مثلث
مدار یکی پس از دیگری
مدار چپگرد راستگرد

آموزش قسمت Auxiliary Setup for Extension Modules

دستاوردهای آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی

مشاغل مرتبط با این حرفه برق صنعتی، تابلو سازی برق، صنایع ماشین سازی، تاسیسات حرارتی برودتی و ... می باشد.

یکی از مباحث آموزشی این دوره، آشنایی انواع سنسورها و رله های مختلف در اتوماسیون صنعتی است که شناخت این ابزار و مشخصات فنی آنها نقش مهمی در این امر دارد.

برنامه نویسی در محیط نرم افزار WPL SOFT که یکی از نرم افزار های شرکت دلتا است بسیار جذاب و ارزشمند است که کارآموزان در این دوره ضمن اجرای پروژه های کاربردی با دستورات مختلفی آشنا می شوند.

در این دوره کارآموز می تواند از طریق نرم افزار ، برنامه نویسی پروژه های مختلف را انجام دهد و برای تست عملکرد پروژه از طریق نرم افزار امکان تست و عیب یابی برنامه به راحتی انجام می شود.

داشتن مهارت اتوماسیون یکی از جذاب ترین مشاغل صنعتی می باشد که با سرمایه ای اندک و البته تجربه خوب می توان کسب و کار دلخواه خود را راه اندازی کرد . اما ضروری است که فرد دوره های برق صنعتی را هم گذرانده باشد تا به تمام امور مانند مونتاژ و نصب و راه اندازی سیستم مسلط باشد.

حدود 60 درصد کارآموزان رشته برق آموزشگاه ادیسون برنامه مهاجرتی دارند و کارآموزان بسیار زیادی هم توانسته اند با گذراندن این دوره در کنار مهارت های اصلی در کشورهای آلمان ، کانادا، استرالیا، ایتالیا و ... مشغول به کار شوند. آموزشگاه برای این عزیزان برنامه ویژه ای دارد تا هرچه سریعتر بتوانند در این امر اقدام نمایند.

سوالات متداول آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی

بله، بعد از پایان دوره، کارآموزان با شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه ای کشور و با کسب نمره قبولی در آزمون، گواهینامه فنی حرفه ای برای آنها صادر می شود.

هر یک از مهارت های آموزشگاه ادیسون، همزمان به صورت تئوری و عملی برگزار می شود. فراگیران در بخش تئوری با مفاهیم پایه و اولیه دوره آشنا می شوند و در بخش عملی، آن مفاهیم را به کار می گیرند.

بله، امکان پرداخت اقساطی برای هر دوره آموزشی وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پرداخت، با آموزشگاه در تماس باشید.

مدارک ارائه شده از موسسه ادیسون، تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است که بین المللی بوده و قابل ترجمه برای سایر کشورها است.

نظرات کارآموزان آموزش اتوماسیون صنعتی با PLC-DELTA مقدماتی