۰۵۱۳۸۹۴۶۱۱۰
مشهد، چهارراه صیاد شیرازی، بین پیروزی ۶۳ و ۶۵ پلاک ۱۸۷
زهره مرغزار  / معرفی آموزش icdl
معرفی دوره آموزشگاه فنی و حرفه ای ادیسون

زهره مرغزار / معرفی آموزش icdl

واژه ICDL مخفف International Computer Driving Licence مهارت هفت گانه ای در زمینه کامپیوتر می باشد. یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL بیانگر کفایت در مهارتهای کامپیوتری است. از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می شود. بنابراین برای آزمونهای استخدامی در داخل و خارج از کشور حیاتی ست.

اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت های هفت گانه ICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان ها و حتی کشورها در طرح های آتی و توسعه ای خود یکی از استراتژی های اصلی خود را به آن اختصاص داده اند.

در این دوره آموزشی کارآموز به هفت مهارت اصلی کامپیوتر مسلط می شود : مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات، آشنایی با مفهوم Windows، تسلط بر Word مایکروسافت، تسلط بر صفحات گسترده EXCEL ، آشنایی با مفهوم پایگاه داده ( مقدمه ای بر Access مایکروسافت)، ارائه مطالب ( Power Point)، اطلاعات و ارتباطات ( خدمات اطلاعاتی شبکه اینترنت و پست الکترونیک)
تمام عزیزانی که قصد کار خود اشتغالی دارند باید به چند مهارت مهم در بازار کار مسلط باشند یکی از این مهارت ها، کاربر ICDL است بعد از گذراندن این مهارت کارآموز می تواند وارد دنیای بزرگ فناوری اطلاعات شود که شامل فتوشاپ، اتوکد، برنامه نویسی کامپیوتر، طراحی سایت و …
زهره مرغزار

برای ثبت نام و شرکت در این دوره ← مجموعه آموزش مهارت های کاربردی کامپیوتر (ICDL) + مدرک فنی و حرفه ای

بهترین لذت در آموزش کامپیوتر موفقیت کارآموزان و رضایت آنها در دوره آموزشی است.

امیدواریم شاهد پیشرفت کارآموزان در بازار کار و صنعت باشیم.

جهت مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر با آموزشگاه ارتباط برقرار کنید: ۰۵۱۳۸۹۴۶۱۱۰ ۰۹۱۵۵۰۲۱۵۰۹ ۰۹۳۸۰۲۰۱۴۶۴

آدرس آموزشگاه: مشهد- چهارراه صیادشیرازی بین پیروزی ۶۳ و ۶۵ آموزشگاه ادیسون

وب سایت: www.edison-learn.com

کارور ICDL

آموزش ICDL یکی از حرفه های مهارتی در حوزه کامپیوتر است که در آن هفت مهارت بسیار کاربردی و عمومی کامپیوتر را آموزش می دهد. معمولا یکی از شرایط استخدام در شرکت های خصوصی و دولتی داشتن مهارت ICDL است

15 % تخفیف
اطلاعات بیشتر