۰۵۱۳۸۹۴۶۱۱۰
مشهد، چهارراه صیاد شیرازی، بین پیروزی ۶۳ و ۶۵ پلاک ۱۸۷
زهره مرغزار  / معرفی آموزش فتوشاپ
معرفی دوره آموزشگاه فنی و حرفه ای ادیسون

زهره مرغزار / معرفی آموزش فتوشاپ

فتوشاپ (به انگلیسی: Adobe Photoshop) یک ویرایشگر گرافیک شطرنجی است که توسط شرکت ادوبی برای سیستم عامل‌ های ویندوز و مک‌اواس گسترش می‌یابد. این نرم‌افزار به‌طور رسمی در سال ۱۹۸۸ توسط توماس و جان نول ساخته شد. از آن زمان تاکنون قابلیت‌ها و ابزارهای زیادی به این نرم‌افزار افزوده شده‌است.فتوشاپ می‌تواند تصاویر گرافیکی شطرنجی (raster) را ایجاد یا ویرایش کند.

 

در این دوره آموزشی کارآموز به هفت مهارت اصلی کامپیوتر مسلط می شود : مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات، آشنایی با مفهوم Windows، تسلط بر Word مایکروسافت، تسلط بر صفحات گسترده EXCEL ، آشنایی با مفهوم پایگاه داده ( مقدمه ای بر Access مایکروسافت)، ارائه مطالب ( Power Point)، اطلاعات و ارتباطات ( خدمات اطلاعاتی شبکه اینترنت و پست الکترونیک)
تمام عزیزانی که قصد کار خود اشتغالی دارند باید به چند مهارت مهم در بازار کار مسلط باشند یکی از این مهارت ها، کاربر ICDL است بعد از گذراندن این مهارت کارآموز می تواند وارد دنیای بزرگ فناوری اطلاعات شود که شامل فتوشاپ، اتوکد، برنامه نویسی کامپیوتر، طراحی سایت و …
زهره مرغزار

برای ثبت نام و شرکت در این دوره ← آموزش فتوشاپ به زبان ساده از مقدماتی تا پیشرفته

بهترین لذت در آموزش فتوشاپ موفقیت کارآموزان و رضایت آنها در دوره آموزشی است.

امیدواریم شاهد پیشرفت کارآموزان در بازار کار و صنعت باشیم.

جهت مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر با آموزشگاه ارتباط برقرار کنید: ۰۵۱۳۸۹۴۶۱۱۰ ۰۹۱۵۵۰۲۱۵۰۹ ۰۹۳۸۰۲۰۱۴۶۴

آدرس آموزشگاه: مشهد- چهارراه صیادشیرازی بین پیروزی ۶۳ و ۶۵ آموزشگاه ادیسون

وب سایت: www.edison-learn.com

کاربر فتوشاپ

دوره آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته یکی دیگر از دوره های دپارتمان کامپیوتر آموزشگاه فنی و حرفه ای اد می باشد ، بصورت کلی Photoshop نام یک نرم افزار قدیمی و پرکاربرد سیستم های کامپیوتر در زمینه طراحی و ویرایش عکس می باشد.

15 % تخفیف
اطلاعات بیشتر